Social Icons

Pages

23 Eylül 2012 Pazar

Kurutulmuş Domatesli Muffinler


Geçen günlerde gittiğim bir kahvaltı davetinde tanıştım bu nefis muffinlerle. Sıcacık çayın yanında peynir eşliğinde ikram edilen Kurutulmuş Domatesli Muffinleri çok beğendim doğrusu. Tabi hemen tarifini öğrenip evde hazırladım ve benim gibi evdekilerde bu lezzete hayran kaldı. Sabah kahvaltılarınız dahil istediğiniz her öğün yiyebileceğiniz bu lezzetli tarifi sizlerle de paylaşmak istedim. Yumuşacık kekin içinde domates ve parmesan peynirinin bir bütün olduğu bu minik lezzetleri sizinde denemeniz için işte o nefis tarifi..
Kurutulmuş Domatesli Muffinler
Malzemeler
•    2 çırpılmış yumurta
•    2,5 su bardağı un
•    1 peket kabartma tozu
•    ¾ su bardağı süt
•    100 gr kurutulmuş domates
•    ¾ su bardağı ayçiçek yağı
•    ½ çay kaşığı çekilmiş karabiber
•    ½ su bardağı doğranmış fesleğen
•    ½ çay kaşığı tuz
•    1 su bardağı rendelenmiş parmesan peyniri
Yapılışı
1.    Un, kabartma tozu ve karabiberi derin bir kaba koyun.
2.    Başka bir kapta ayçiçeği yağı, çırpılmış yumurta ve sütü alarak çırpın ve unlu karışıma ekleyin.
3.    Parmesan peyniri, ince doğranmış fesleğeni ve kurutulmuş domatesi ekleyip karıştırın.
4.    Karışımı muffin kalıplarına paylaştırın.
5.    Önceden 180 C’ye ısıtılmış fırında 30 dakika pişirin ve soğumaya bırakın.
6.    Soğuduktan sonra servis edin.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız